+نوا میگه اگه خدا ما رو آفریده اونوقت خدا رو کی آفریده؟
_چه سوال جالبی!
+خب حالا بگو کی خدا رو آفریده؟
_نمیدونم مامان جان!
+کاش خدا به جای اینکه اسم داشته باشه..شکل داشت و میدیدیمش..میدونستی من خدای نقاشی هام هستم؟ خب آخه من آفریدمشون دیگه!..ولی من هم اسمم رو بهشون گفتم هم خودم رو بهشون نشون دادم!
۱.من بچه ندارم.
۲.فیلسوف جان هشت سال دارن!
۳.ح میخواد فیلم دانلود کنه..نت ضعیفه..عصبانی شده داد میزنه " ای بابا!! یا انقلاب کنید یا گمشید خونه هاتون دیگه!"
۴.درس نمی خونم ولی استرس کوفتیش نمیذاره کتاب بخونم..فقط استرس امتحانا رو تحمل میکنم و برای خودم متاسفم..همین!
انقلاب..تئاتر شهر..باتوم کاری!...ما را در سایت انقلاب..تئاتر شهر..باتوم کاری! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53