پروانه هایِ سیاهِ شبگرد

خرید بک لینک

واق واق سگ های ولگرد توی محوطه واضح شنیده میشه..این سگ ها روزها کجا میرن که هیچ وقت نمی بینیمشون؟ روز خوبی رو گذروندم؟ کاملا به جز بعد از شام، وقتی چهارتا جمله وسط شوخی و خنده شد مایه ی اعصاب خوردیم..خورد یا خرد؟..فردا روز خوبیه.می دونم.باید بخوابم که امشب تموم بشه.دو تا کلاس، ناهار، چند ساعتی وقت آزاد که با خوندن هرس میگذرونمش، شاید سینما شاید فیلم تختی، احتمالا بازم بعدش بشه هرس خوند، بعد ساعت دوازده شب میشه و سوار اتوبوس میشیم.صبح بعدی که برسه میتونم آجی رو بغل کنم. باز سعی کنم با مامان مهربون باشم و دوست که ۶۰ درصد موفقیت بسیار راضی کننده خواهد بود. داشتم فکر میکردم که من عصبانی و دلخور باشم تا حدی طبیعیه ولی چرا انقدر استرس دارم؟..و این حجم از حال بد برای چیه؟..بعد به ذهنم رسید چون چند دقیقه قبل فکر کردم به اینجا اینطوری شدم..از اینجا بدم میاد چون..چرا اومدم نوشتم این چند خطو پس؟..چون نمیکشتم ولی شاید قوی ترم کنه

انقلاب..تئاتر شهر..باتوم کاری!...

ما را در سایت انقلاب..تئاتر شهر..باتوم کاری! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 6:15

صفحه بندی