_مامان مجبورم کرده کیک بپزم!!..من؟..کیک؟..میگه چجوریه خوردنش خوبه ولی پختنش نه؟!
_زود این یه هفته هم بگذره برگردم به خونه ی دانشجویی سرد خودم!
_آزادیم آرزوست!
انقلاب..تئاتر شهر..باتوم کاری!...ما را در سایت انقلاب..تئاتر شهر..باتوم کاری! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95